Me and my bubble...

Just nu känner jag att jag befinner mig i en bubbla. Mina dagar består av att se till att:
- barnen är mätta, klädda och nöjda
-hunden får sin "mitt på dagen-promenad"
-hålla huset i skick med städning och tvätt
-se till att det finns mat i kylen
-laga mat....

Det blir lite ensamt i längden. Visst, jag har mina barn som jag kan prata med men det hade varit trevligt med ett vuxet samtal över en kaffe eller nått. Men jag vet inte när jag ska hinna träffa någon över det där kaffet. Varför kan man inte få allt.... ??

Men till helgen ska jag få träffa folk iaf =o) Det sägs att jag blir ett år äldre på lördag (förnekar!!) och det ska firas i dagarna två... På lördag kommer, förhoppningsvis, Mamma, Mormor, Lillebror m dotter och Svärmor hit och på söndag firar vi nere hos Pappa och Ann. Jag vet faktiskt inte riktigt vilka som kommer och inte då... Men det ska bli jätteroligt att träffa familj och vänner hela helgen =o)



Kommentarer
Anki

Ja de kan bli lite ensamt där i skogen, de kan jag förstå, för jag sitter i samma båt ibland, fast jag inga barn har. Men jag var utan bil i 9 veckor..de var jobbigt..men nu är de glömt. Så jobbar ju de flesta på dagarna så...ja du vet!!

Önskar frun en underbar födelsedag, de känns inte som ett år sedan du fyllde sist, fyller du kanske två gånger om året..fniss. Trevlig helg

Kramiz Tant Anki

2011-05-06 @ 19:05:59
URL: http://anki-nilsson.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0