1:a September 2012, en dag i kärlekens tecken

Dagen då de sa ja till varandra
 
 
Detta kort är ju givetvis taget efter själva vigseln. Men jag tänkte visa lite hur övriga dagen såg ut, min synvinkel från morgon till kväll...
 
 
Här har vi världens sötaste ringbärare/blomsterkille

 
Tärnor och brud träffades tidigt för att få håret fixat..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Väl ute på Aspö var vi tvugna att ladda batterierna lite..
 
 
 
Sen var ju liksom jag med i själva vigseln så det blev inte så mkt kort där ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag var inte så aktiv med kameran som jag hade önskat men jag hade fullt upp med att vara en så bra Tärna och Toast Madame som jag bara kunde för att Linns och Marcus dag skulle bli så bra det bara gick!! Men roligt hade vi allihop och Brudparet var så fina så fina!!
 
 




Kommentarer
Susanne Bergstedt

Ni var jättefina och du var riktigt proffsig!

Svar: Tack Susse!!
Miss Dee

2012-10-16 @ 11:29:54
URL: http://kvinnotankar.wordpress.com
Syster Jane

Åhh vad roligt! Det var en helt fantastisk dag och du gjorde ett kanon jobb syster <3

Svar: Tack sis... Då var det värt magkatarr ;) kram på dig
Miss Dee

2012-10-16 @ 11:39:01
Ann-Kristin Nilsson som glömt sin blogg adress...hihi

Underbara bilder Zandra!! Så fina de var och så fina Ni var alla.
Finns de något mer romantiskt och härligt än bröllop Må de leva lyckliga i alla sina dagar.

Kramiz

Svar: Tack Anki. Ja det är något magiskt över bröllop :) Kram
Miss Dee

2012-10-16 @ 12:11:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0