25:e Okt... Dagen med stort D

Idag gick godingen frukost på sängen!! åh paket såklart :)
jodå, ni ser rätt... ungen fick en surfplatta... eller, "spelplatta" om man frågar honom ;) Han har haft en jättebra födelsedag!! Nackdelen med att skjuta på firandet till helgen är ju att det kan bli en väldigt "vanlig" dag den dagen man fyller.. men inte för Jonte. Det började ju bra med paket i sängen och sen blev det firande på dagis med både fika och paket. Åh så önskade han att de sjöng för honom på engelska, så det gjorde dem :)Efter dagis kom FavvoLisen förbi en snabbis och kramade på honom och på kvällen kom farmor med kladdkaka. Vilken dag!!! :)Igår var jag och barnen och handlade lite inför kalaset och Jonathan ville att temat skulle vara Halloween. Han ville även klä ut sig men jag tyckte djävulshorn räckte ;)
så söta små demoner :DDet roliga var att de ville ha hornen på sig i affären oxå och visst fick de det... men jag tog inte av prislapparna förrän vi kom ut. Så, så här såg de ut under shoppingturen *fniss*
Sötlökar!!Nu e hösten här på allvar och jag e inte ett stort fan... men det kan vara väldigt vackert
tyvärr blir jag lätt ledsen, trött och deppig på hösten... så få e det ju tur att man har dansen. 3tim dans om onsdagarna är som balsam för själen ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0