Kalas nr 2

Sådär ja, en helg till med kalas är över... Nu är 5åringen färdigfirad för detta året :-)
 
 
Kalas nr 2 hade vi inne i stan, precis som förra året, i KFUMs lokal på Alamedan. Där är jättemysigt med flera rum och gamla mysiga möbler. Fördelen är ju oxå att köket är fullt utrustat med det man behöver så det är bara att ta med färskvarorna :-) åh så pyntet förstås, om man vill ha nått... Jonte ville ju ha Halloween-tema, så det blev det 
 
 
Åh väldigt trevligt hade vi!! Många av Jonathans favoritmänniskor på ett och samma ställe, bara för hans skull :-) Han var så lycklig!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mycket saker fick han, och han blev glad och nöjd över allting. Ville inte ens gå till dagis idag för han ville vara hemma och leka med sina nya saker. Men när han fick ha sina nya kläder på sig så gick han me på att gå ändå ;-)
 
En väldigt populär grej med denna lokalen vi var i är ett piano som står där. Nicolas blev helt såld på detta och blev helt tokig när det var dax att sluta spela....
 
 
 
 
 
Så nu vet vi vad han önskar sig i julklapp... Undra var vi ska bygga ut för att få plats ;-)
 
 
Denna veckan som kommer nu blir det till och komma ifatt sig med hemmet och kanske lite sömn. Känner att jag inte riktigt är mig själv efter i fredags. Hoppade in och jobbade i baren på Foxen för första gången på 3 år... JÄTTEroligt, men väldigt slitsamt. Både för att det var mycket nytt i sortimentet, det var en fullsatt kväll med både mat och nattklubb.... åh så e ju inte jag van att vara uppe till kl 5 på morgonen ;-) det gjorde ju inte saken bättre att Nico härjade från kl 4 på fredag morgon så jag var ju vaken i över ett dygn.... åh sen gick upp kl 9 på lördag. 
MEN, jag får nog till nån bra rutin på det me. För jag ska faktiskt fortsätta jobba i puben ett tag till :-) Är schemalagd fram till nyår iaf och sen får jag se om jag orkar fortsätta eller om det blir skolbänken igen.
I vilket fall som helst så har jag tänkt att söka skola till hösten och krogjobbet ger ju lite extra pengar. Dessutom är det ju såååååå roligt :-)
 
I fredags föll första snön i Gredebyskogen = lyckliga barn!!
 
 
 

Nej, nu ska det städas och busas med världens bästa Ronja... måste passa på!!
 
 
 
 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0