Härlig helg...

Här har jag gnällt över att det är ensamt och jag känner mig utanför det verkliga livet... o så bara kom det en underbart mysig helg med massa folk på besök!! Kanonkul!

I går var Svärfar här och hjälpte Stefan med taket, Svärmor fixade middag och var iväg med Jonte en runda, Mamma var med mig ute på promenad med Nico och Helge (och på den rundan sprang vi på Syster Jane), Jontes älskade Emily kom ut efter att Mamma hade åkt hem och hade fika och presenter med sig... Och till sist fick vi ett trevligt spontanbesök av hela familjen Braxenholm (grannarna).

Idag har Stefan och Svärfar jobbat på taket igen och jag och grabbarna har varit och fikat hos Pappa och Ann.

Mycket folk, mycket fika, mycket trevligt =o)

Idag fick jag oxå ett par timmar för mig själv så jag kunde städa ifred. Så nu luktar här riktigt gott och man kan gå barfota utan att klibba fast i golvet ;o)

Vädret denna helg har oxå visat sin bästa sida och vi har blivit lite solbrända allihop (inte Nico), men just nu vräker regnet ner och det till och med mullrar lite så jag ska nog bara slänga in lite bilder och sen stänga ner och dra ut sladdar. Har förlorat många modem till åskgudarna så det är lika bar att vara på den säkra sidan....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0