(Tvätt)Äkta glädje....

Det var inte varmt... full storm och även om solen sken så var det riktigt svalt ute... men jag hade ju sagt att om solen sken så skulle han få inviga sin pool. Jag måste säga att han är tuff... fult ös med lek och bus och erkände inte förrän efteråt att det var kallt. Men jag hade mina aningar ändå =o)

"Stackars unge" var min första tanke när jag såg detta kortet meeeeen nej! Han hade så roligt och ville inte gå upp så det var nog inte så synd om honom =o)

De senaste dagarna har mina barn fått agera modeller vid många tillfällen upptäckte jag när jag började bläddra bland bilderna i mobilen.... 52 kort på bara barn =o)

Här kommer några av dem....

Mina godingar =o)



Kommentarer
Anki

Tuffe Jonte!! Klart man ska bada när de är sommar o man fått en pool!! Vilka fina bilder på barnen o stolen där på slutet på köksbänken - häftig!!

Men oj vad de växer barn, nog växer de väl extra fort första året? ja de tycker man allt, för då syns de ju bäst.

Ha nu en skön midsommar o kram på Er alla.

Anki

2011-06-23 @ 07:10:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0