Grattis Nico!! 3 månader idag =o)

Just nu för tre månader sen åt jag och Stefan lax-lunch på förlossningen innan vi blev uppflyttade till BB.

tänk vad fort det går....

Inte klokt vad de växer =o)

Det har fortsatts att jobba på taket denna helgen oxå så nu ligger alla plåtarna på plats =o)

Själv har jag inte gjort så mycket nytta alls. Farit rundor med barnen och fikat lite här och där =o) Hunden har fallit på min lott oxå så man har fått motion och frisk luft iaf. Tur att det inte finns något dåligt väder utan bara dåliga kläder.... blev ju en och annan promenix i blåst och regn.

I lördags sov Jonte hos Farmor och då blev det pizza till middag och en kvällsfika hos grannarna.

Igår var Mamma med mig på promenad med hunden och vi var och gick längs med vattnet nere i byn. Jättemysigt ända till Helge får ett nytt anfall där han bara klappar ihop. Så himla otäckt. Så idag har vi varit hos veterinären igen och hon tror att det kan vara en mild variant av epilepsi. Men det är jättesvårt att ställa en diagnos på epilepsi hos djur så det fanns inte så mycket de kan göra här nere utan vill man gå vidare i utredning så får man vända sig till djursjukhus som har en MR. Så om anfallen kommer tätare eller om han blir sämre av dem eller inte är ok mellan anfallen så måste man gå vidare men just nu trodde hon att det skulle kunna vara ok att ha is i magen och avvakta.
Man önskar så att de kunde prata och tala om hur de känner sig... Lilla Helge =o)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0