Årets 1:a inlägg

Jahopp.. då ska jag skriva det för första gången ...2011... tja... inte så farligt =o)
Nytt år, nya tag... Inga löften detta året. Jag är fortfarande chockad över att vi höll förra årets nyårslöfte.
Så vad hände år 2010...?

Jag fullföljde två terminer på komvux och gjorde dessutom väldigt bra ifrån mig
Jonathan blev flyttad till ny avdelning på dagis med äldre barn
Stefan tog kontakt med Julås om tillbyggnad på huset och fick även igenom lån med sin Pappas hjälp
Jonathan var för första gången på Ölands djurpark och lådbilslandet
Jag och Stefan blev man och hustru
Vi blev gravida
Stefan fick upp staketet som jag har tjatat om i flera år
Jonathan blev fisk och akvarieägare (ett mysigt tillskott i vardagsrummet)
Jag har äntligen infört veckomatsedel och storhandling-och får det att fungera oxå =o)

Tja... det var bara lite av allt som hände men jag tycker det ändå var en hel del =o)

Igår städade jag ut julen. Jag har alltid varit väldigt snabb med att få ut julen och välkomna våren =o) Så fort nyårsafton är över så är det vår.... enligt mig. Och då är det så skönt att få bort alla tomtar och dyligt. Jag tycker det är mycket trevligare att ha julsakerna framme långt innan jul istället för efter jul... då är det ju över... eller?? Och nu blir ju dagarna längre igen med ca 2 min per dag så det kommer bara att säga VIPS så är det sommar och sol (kanske lite önsketänkande) ska bara bygga på en våning på huset och föda barn först =o)

Vi håller tummarna för ett underbart 2011!!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0