Vårkänslorna sprudlar...

Nu har våren kommit på riktigt. I helgen var vi mer ute än inne... HÄRLIGT!!!

Idag har Jonte varit på dagis och Nico på BVC. Han väger 5550g och är 59cm lång. Växer väldigt fort. Redan dax att gå upp en storlek i kläderna.

Nästa vecka är det Påskfest och maskerad på dagis och jag fundarar på vad pojkar klär ut sig till på Påsken??? Min storebror klädde ut sig till påskägg när han var liten men jag tror inte att jag är så kreativ som Mamma är. Hmmm, något att klura på. Jonte själv ville vara spindel eller lejon =o)



Kommentarer
Linda Granne ;0)

Vilka härliga vår bilder =0)

Min Mamma sydde en kanindräckt el hare ;0) till min bror när han skulle klä ut sig på dagis till påsken kommer jag ihåg hon kanske har den kvar om du vill kan jag kolla, så kan han va påskhare ;0)

Annars om det kommer fler gr så e hon duktig på att sy så hon kan säkert sy ngt roligt ;0)

Kramar

2011-04-13 @ 09:58:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0