Tillbaka till vardagen...

Efter 4 sköna dagar så är det vardag igen... Påsken är över och Jonathan börjar landa efter alla sockerkickar =o) Men mysigt var det. Strövade i Kalmar i Lördags och blev bjudna på middag både söndag och måndag.

I lördags morse fick Jonte gå på Påskäggsjakt och sen kom första sockerkicken =o)

Äggjakt var det även hemma hos Morfar och Ann på måndagen

Det har varit riktigt mysigt väder hela helgen så vi har mest varit ute. Vi har haft besök av Svärmor/Farmor och Mamma/Mormor. Det har plockats blommor, eldats, grillats, fikats och invigt altanen.... Och Nicolas har mest sovit =o)









 

 



Kommentarer
Anki

Ja jösses vilken väder vi fick lagom till Påska!! Så här brun o fin brukar man inte vara i april inte som är nu. När jag ser bilderna hos Ann, så undrar man lite, vad är de i stallet nu tros? bastu kanske..fniss.

Oh altan ni invigde...fick man inte se den?

Fina bilder du visar. Sockerkick, ja de kan jag tänka när man får massa påskägg med sötsaker i.

Har du fått papper från Monika tros, så de där blir uträtt.

Kramiz Anki

2011-04-27 @ 15:19:24
URL: http://anki-nilsson.blogspot.com/
Anki

hihi..ja o inte nog med de jag har ju en son som är 33...äldre än tant Zandra. Men jag är fortfarande ung o allert!!

Kramiz

2011-05-21 @ 08:36:45
URL: http://anki-nilsson.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0