Ny liten fena....

Ja, i akvariet då =o)

Yttligare ett litet yngel som har klarat sig... Denna gången är det en av de prickiga som är pappa så den är orange med svarta prickar... därav det fantasifulla namnet Pricken. Stefan döpte den igår och Jonathan godkände det idag =o)

Nu är det helg igen och i morgon är det även Valborg. Synd bara att det är eldningsförbud. Hade sett fram emot att åka och titta på eld med Jonathan men tji fick jag. Stefan kommer att ha fullt upp för nu har plåttaket kommit. Hoppas bara vinden lägger sig lite tills i morgon. Annars blir det inte kul att vara uppe på taket.

Jonathan ska få egentid med Mormor och jag och Nicolas får som vanligt ta dagen som den kommer =o) Igår beslutade sig Nico för att sova mycket så jag fick äntligen städa. Mycket trevligt när det inte knastrar under fötterna längre.

Idag var det lite oroligare men det blev ändå promenad och lek i trädgården. Förutom den starka vinden så har det varit riktigt mysigt väder. Jag hoppas på en lugnare natt med lite sömn för alla =o)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0