Besök på BVC

Idag var det tredje gången som Nicolas vägdes och han ökar snabbt i vikt. Nu är han uppe 5160g. Han kommer att bli en stor kille han oxå =o) Jag har nog inte vanlig bröstmjölk utan filmjölk med lite anabola i...

Det har varit ett attans farande idag så stackars Nico har inte fått äta färdigt förrän nu ikväll. Först lämnade vi Jonathan på dagis och sen hem en snabb vända för att äta lite. Fick avbryta mitt i för att hinna ner till BVC i tid och där efter åkte vi och storhandlade veckans middagar. Snabbt hem och kastade in varorna och la över Nico i vagnen och ut på powerwalk med Helge. Var så svetten öste om mig när vi kom hem igen. Ny vända med mat för Nico som jag åter igen fick avbryta för att hinna ner och hämta Jonathan. Därifrån körde vi vidare till apoteket för att köpa magdroppar till Nico och sen hem igen. Då fick han äntligen äta klart....

Igår eftermiddag var det vårkänslor på hög nivå. Vi satte tillbaka grinden till trädgården så Helge kunde få springa lös och det var uppskattat!! Han var som en kalv på grönbete... Jonte tyckte oxå det var mysigt att kunna leka i trädgården igen utan all snö så Stefan fick knappt med honom in...



Under söndagen fick vi även besök av Mormor och Morbror Henric till Jontes stora lycka =o)

 

O så lite Mysbilder!!

 



Kommentarer
Anki

Våryra...gutt!!

Söta bilder.

Kramiz

2011-04-05 @ 18:06:14
URL: http://anki-nilsson.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0