Plugga plugga plugga.......

Nu har jag kommit till slutskedet på Företagsekonomin.... äntligen! Det ska bli skönt när man "bara" har ämnen i skolan. Förhoppningsvis blir det lite bättre med motivationen när man har klasskamrater och en lärare att stå till svars för. Just nu håller jag på med en inlämningsuppgift och i morgon ska jag göra slutprovet... spännande. Jag har fortfarande inte fått något resultat på förra veckans prov.

I eftermiddag ska jag på handledarutb med Lillebror och Mamma. Lillebror ska äntligen ta sitt körkort så jag och Mamma ska övningsköra med honom. Tre timmar skulle det vara så jag får nog ut på långpromenad om mina fogar ska reda ut det. Har ju redan börjat få foglossning och det är väldigt oskönt. Men rör jag på mig så känns det bättre och lilla hunden blir nog bara glad om det blir en lite längre runda idag.... det regnar ju inte =o)
Ska kolla med grannen me om hon vill följa med.

Nej nu måste jag återgå till böckerna....
Tur man har sitt moraliska stöd hos sig så man får något gjort =o)

Vår lilla tjockiskatt... börjar bli farbror... 12 och ett halvt år nu...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0