Ny "tycka-synd-om-mig-själv-dag"

Vad det är tråkigt när man har riktigt dåliga dagar utan att kunna sätta fingret på vad som e galet. Jag har verkligen ingenting att klaga över. Jag mår bra i kroppen, solen skiner, jag har världens finaste familj som oxå är friska..... men.....suck. Det måste vara fel i tillverkningen på mig. Inte för att jag försöker skylla på mina föräldrar för dem e det inget fel på heller. Usch vilket tråkigt inlägg.

har nu rotat lite bland gamla kort och det känns lite bättre iaf =o)

Har även fått tillbaka alla prov och inlämningsuppgifer på fek. Hade VG rätt igenom på allting. Är väl inte så illa kan man tycka.

Nu är det dax för duschen och sen skolan.... suck



Kommentarer
Linda "Grannen"

Fy låter inte alls kul men jag vet hur det känns ibland har man bara sådana dagar =0( Hoppas det känns bättre snart,,

Tack för fikat igår jag mumsade ju upp dom flesta bullar o kakor ni hade ;0)

Farligt att komma på fika hos er som har så gott fika hihi ;0)

Ha det gott så hörs vi,,

Kram kram,,

2010-10-26 @ 18:56:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0