Kära Matte

Jag anser inte att jag är en speciellt krävande hund. Ni behöver oftast inte skämmas för mig och jag är lagom storlek för att inte vara i vägen. Jag låter er raka mig, leka med mig, skälla på mig och jag är väldigt givmild med kel och kärlek. Jag tycker även att jag bidrar med en rolig stämning i hemmet då jag släpper ifrån mig annurlunda dofter och tar onödigt stor plats i er säng om nätterna. Jag håller även bra koll på katterna, ser till att ingen kan smyga sig in obemärkt. Jag hjälper till att hålla nere komposten genom att äta upp era rester efter middagen utan att någonsin gnälla över kryddningen eller att det smakar lite bränt.
Är det då verkligen för mycket begärt av denna lilla, söta, oskyldiga hund att ha en enda önskan???

JAG VILL INTE GÅ UT NÄR DET REGNAR!!!!!!!

MVH

Er trogna hund.





Kommentarer
Linda "Grannen"

Hihi lilla söta Helge det e Absolut inte för mkt begärt, jag tycker inte Matte o Husse ska tvinga ut dig i detta Höstrusk,, ;0)

2010-10-19 @ 21:03:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0