Jobb och Kalas

Jag är inget stort fan av hösten, det blåser jämt, blir mörkt tidigt och ljusnar sent och så är det sååååååå kallt. MEN, detta är ganska mysigt ändå.

Vi har ju faktiskt blivit bortskämda men en väldigt vacker höst i år så jag får väl inte klaga. Men det är kallt =o)

Idag har jag jobbat och det var riktigt roligt. Det var bara 4 timmar så det hann inte bli tråkigt.

Efter det åkte vi in till Lillebror och firade lilla stumpans 2 årsdag. Ungarna hade kanonroligt och lekte och Lillebror hade gjord jättegod tårta. Mycket trevligt!! Även Lillfisen fick paket så var så lycklig så =o) Min storebror jobbar nästa helg och kan inte komma på hans födelsedagfirande så han hade paket med sig till honom idag. Plus att Mamma och Mormor tyckte det var synd att han inte skulle få öppna paket så de hade paket till honom oxå. Han är så härligt bortskämd och älskad =o)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0