Nyfiken, nyfiken, nyfiken......

Gubben ringer hem kl 9 och berättar att han har fått en skiva med alla korten från i fredags.... o nu ska jag behöva gå och vara nyfiken hela dagen tills han kommer hem från jobbet... suck. Dessutom kommer han inte direkt hem utan ska vara på banken efter jobbet så jag vet inte ens när han kommer. Ja ja, får begrava mig i läxorna så rinner nog tiden iväg. Har svenskaprov i morgon och är fortfarande inte klar med min engelska.

Idag är Lillfisen tillbaka på dagis igen och de skulle ha Halloweenfest!!! Jag hoppas de har jätteroligt.

Visst e han fin =o) Lilla coolingen!!

Efter att grabbarna hade gett sig av i morse så åt jag frukost och gick faktiskt och la mig en stund till. Vaknade av Lillfisen kl 4:30 i morse och sen kunde jag inte somna om utan låg vaken tills vi gick upp strax innan 6. Så det var ganska skönt med en powernap på soffan. Sen gick jag ut och fotade i vår trädgård för det var sååååå fint när solen gick upp och att var precis vitt av frosten.

Tyvärr så gör min kamera i telefonen inte den verkliga bilden rättvis. Det var så fint ute att hade jag kunnat sjunga så hade jag gjort det =o) Förstår ni känslan då??

Magen växer i färdriktning med en attans fart nu och Smulan gör sig påmind mer och mer. Det är jättemysigt att fosterrörelserna är så tydliga. Det lugnar själen väldigt mycket. Tyvärr så har ju fogarna oxå börjat göra sig regält påminda. Vissa dagar rör jag mig som en 90åring och andra dagar märks det knappt alls. Jag får för mig att det känns bättre när jag rör på mig och det motiverar mer till att släpa mig till gymet. Måste verkligen denna veckan.

Nej nu stirrar läxorna på mig och ger mig dåligt samvete så det e lika bra att ta tag i det igen =o)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0