hmmpfh....

Ingen sömn inatt heller.... lite seg. Undra om tröttheten kan påverka mitt fantastiska humör... förmodligen!! Jag kan inte påstå att jag sprudlar idag. MEN! Jag har ju ett måtto som lyder: Stressa inte över det du inte har utan stanna upp och njut av det som du har... Få se nu, vad är det jag inte har?? Jo, ORK! Och vad är det då som jag faktikst har... hmm... min underbara sarkasm och bitterhet. Det här blir en fantastisk dag!!!! *fniss* Jag tror att nästa steg på min karriärstege bli komiker. Då kan jag ha nytta av min ekonomikunskap när jag räknar alla pengar som jag ska tjäna =o)

Igår var jag och Jonathan på BVC och 3års-kontroll. Självklart briljerade han. Han tyckte sköterskan var ganska fånig med sina fjantiga frågor och givetvis så ifrågasatte han varför han skulle göra olika saker. Han är 104cm lång och väger 19,3kg. Han följer sin kurva exakt. Efter besöket åkte vi in till stan och hämtade ut hans bok från bibloteket. Alla 3åringar får en bok från bibloteket som present och han var så nöjd när han fick öppna paket =o) Han fick även en cyckelhjälm på BVC så det var rena julafton för honom. Passade även på att hälsa på lilla Mamma på jobbet när vi ändå var i stan och lyckades ställa till en fantastisk oreda där =o) Läsk över hela golvet och kaksmulor överallt men jag tror inte vi lyckades ta sönder något iaf.

Nej, nu har jag fått i mig mitt kaffe men det hjälpte inte mot tröttheten så jag få prova med en dusch också innan jag biter tag i engelska igen....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0