5:e Nov 2010 Dagen men stort "D"

Ja, då var vi Man och Hustru =o)

Detta var faktiskt ett nyårslöfte förra nyår. Vi sa att om det var så att vi blev gravida igen så skulle vi vara gifta innan barnet föds. Och det är vi nu!!

Känns jättekonstigt men samtidigt väldigt naturligt. Vi träffades ju för över 14 år sedan. Sommaren 1996. Och har vi inte tröttnat på varandra än utan fortfarande planerar för gemensam framtid så är det väl bara bra att vara gifta oxå. Om inte annat så för att hela familjen nu har samma efternamn =o)

Allt skedde i hemlighet. Ingen visste mer än våra vittnen. Självklart borgligt för något annat skulle bara kännas fel. Efter vigslen var det lite firande på Foxen med öl för grabbarna och vi flickor drack alkoholfritt vin. Sen bar det av ner till Ronneby Brunn där vi skulle bjuda våra vittnen på middag och sen skulle jag och min man sova där och bara ha det bra. När vi kommer ner så har våra underbara vittnen uppgraderat vårt hotellrum till bröllopssvit.....SÅÅÅÅ HÄFTIGT!!!! Två våningar och eget bubbelbadkar. Där var förberett med champange frukt och choklad och vittnerna hade ställt dit ett jättevackert blomsterarangemang som matchade min brudbukett.

Kvällen blev väldigt lyckad även om maten tyvärr inte var någon höjdare. Därimot frukosten dagen efter var RIKTIGT BRA!!!

Stort tack till våra underbara vänner som ställde upp som vittnen och bidrog till en toppendag.

Vi hade en jättego tjej med oss under vigslen och stunden på Foxen som fotograferade flitigt så jag återkommer med "Bröllopsfoton" när vi får bilderna från henne.

Nu ska jag mysa med "min man" sista kvällen innan skolan börjar igen. I morgon är allt som vanligt igen med skola, jobb och dagis.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0