Söndag kväll.

Det är inte utan att man känner sig lite matt efter denna helgen. Jag har haft jättetrevligt och kanonroligt på alla sätt men är inte van att träffa så mycket folk på så kort tid =0) I torsdags var ju jag och Gubben på Betnér... superkul!! I fredags kväll var vi på Foxen och åt god mat och drack vin. Lillebror jobbade i köket så självklart var maten supergod. Vi blev även bjudna på efterätt eftersom jag fyllde år =0)
Igår hade jag bjudit hem Mamma, Mormor, Storebror och Lillebror med sambo och dotter. Gubben grillade och vi åt gott medans kusinerna lekte. Dom hade jätteroligt och lagade mat till varandra. Jag kom på i efterhand att jag inte tog några kort, det blir ju alltid filmkameran som kommer fram när barnen är med.
Idag har vi varit nere hos Pappa och det var han som stod för maten. Han grillade hemmagjorde hamburgare, jättegott. Farmor med sambo, Farfar med sambo och systrarna var där och firade att jag numera är fruktansvärt gammal ;0)

I morgon är det skola igen men bara i två timmar. Ska se om jag kanske kan få lite läxor gjorda innan jag ska hämta lillfisen på dagis.

Gubben hann med att fälla träd oxå... så nöjd



Flaggan var hissad för min skull hos Pappa



Bus med Morfar





Jag fick ett bigarråträd i present. Hon heter Miss Biggy



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0