Sitter på skolan

Fick en ofrivillig håltimme så nu sitter man vid datorn. Hade man vetat att man skulle få en stund över hade jag tagit med mej läxan hemifrån så jag hade kunnat plugga istället. Men men.

Solen skiner idag igen!!!!! Ljuvligt. Jag har höga förhoppningar om vår nu.... det är ju faktiskt Mars =0) Det är så mycket man vill göra så fort solen är framme, men så lite man hinner. Jag och Gubben har sagt att vi inte ska ha så stora planer inför denna vår och sommar. Tidigare år har man tittat på huset, tomten, vägen osv... och satt upp skyhöga mål om att få allt färdigt.... liten lagom stressfaktor. Men i år tar vi det efter ork, vilja och ekonomi. Vi sitter ju inte i sjön utan har det ganska bra som vi har det. Det jag därimot hoppas på att vi kanske orkar med är altanen på baksidan. Att rusta upp den och få den brukbar hade inte behövt kosta så mycket men hade förlängt sommarkvällarna.... hade varit nice.

Dax för samhällskunskap



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0