Mysdag =o)

Idag har jag och lillkillen haft mysdag på förmiddagen. Gått på stan, ätit korv och träffat Emily. Vi åkte in för att köpa något gott födelsedagsben till lilla hunden eftersom han inte fick något när han fyllde i onsdags. Det blev fem stycken =0) Lillhusse fick välja. Sen var ju leksaksaffären ett givet mål där det faktiskt blev ett puzzel.

Min lilla goding skötte sej alldeles utmärkt och vi hade det jättemysigt, det är så skönt att han mår bättre och börjar bli sej själv igen. Har även fått gå loss med saxen på honom idag.... det är ju en upplevelse varje gång. Ungstackarn har fått min tjocklek på hår (och det vill säga MASSOR med hår) och blir ju så varm. När han var yngre kunde jag ta trimmern men nu fick jag inte det idag utan det blev saxen. Jag är inte avundsjuk på frisörer som ska klippa barn, att dom har några fingrar kvar är ju ett under. Men men, jag fick bort en del även om det är allt utom jämt.

KorvLunch i bagaget =0)


Nyklippt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0