MVG!!!!!! (igen =0) )

Så skönt att även svenska gick bra... Hade tydligen högst poäng i klassen... jag är nöjd =0)

I lördags kom min Pappa och hans fru hem från USA. Dom har bilat från San Fransisco till Las Vegas och tillbaka. Ingen dålig resa =0) Dom hade med sej annonsblad från LV om Elvisbröllop. Gubben har alltid sagt att om han ska gifta sej så ska det ske inför Elvis i LV. Kul.... Jag lär nog aldrig bli gift.

I morgon är det självstudier som gäller, vilket innebär att jag har huset för mej själv hela dagen. Ska förhoppningsvis äntligen komma ifatt mej med Engelskan och göra inlämningsuppgiften i Matte. Blir det tid över ska jag försöka sätta mej in i politiken. Samhällskunskapen kommer att handla om politik veckorna fram till Påsk och ska avslutas med en debatt där varje elev ska representera ett parti och prata om två olika hjärtefrågor. Jag fick Kristdemokraterna och ska debattera om Miljön och Vården... tjoho!!... eller inte. Alltså politik har aldrig varit ett intresse och då har jag faktiskt försökt varje gång det är val att sätta mej in så pass att jag känner mej trygg i röstningen.... men sen faller det bort lika fort igen. Det är ju lite kul att det är valår nu när man ändå ska sätta sej in i det =0)

Men först och främst så får vi se om lilleman kommer iväg till dagis. Det verkar som om han håller på att bli sjuk igen... suck. Han hostar och väser och känns allmänt olustig. Får se hur natten blir och hur han verkar i morgon bitti. Stackarn, jag hoppas verkligen för hans skull att han slipper en andra omgång.


Lilla snyggingen i sin nya USA-pyamas och solhatt =0)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0