hoppas hoppas hoppas....

Igår var febern uppe på 38 som högst och idag har han varit helt feberfri hela dagen. Han har till och med fått sova inatt!!! Jag hoppas och önskar att detta äntligen ska ta slut nu.

I onsdags var jag på middag hos min farmor för min farbror var hemma i Sverige för första gången på 3 år och då passade vi på att samla vår lilla skara så alla fick träffas. Tyvärr var ju inte Grabben och Gubben me eftersom Grabben fortfarande var dålig då. Men det var väldigt trevligt iaf. Jag måste nog erkänna att det var riktigt skönt att få åka själv och tänka på något annat en stund. Och jag vet att jag inte hade fått prata med min farbror ifred om lillplutten hade snurrat runt benen. Han har ju en förmåga att stjäla uppmärksamheten när släckten samlas =o). Han är ju första barnbarnet på min pappas sida och än så länge det enda oxå.

I onsdags var det även vår lilla vovves födelsedag, han är hela 6 år gammal =o) lilla lathunden





nu börjar det bli fart i honom



Kommentarer
Linda Braxenholm

Haj haj Granne ;O)



Först Grattis Grattis Helge önskar Flexa med en stor blöt PUSS!! ;O)



Sen e vi väldigt glada att lilla Jonte e på väg att bli frisk, nu fasen ska det nog gå åt rätt håll!!

Vi ska ut o gå Lååång promenix i mon och om ni vill hänga på så säg till vi går mot Nättraby kanske skärva jag vet inte men jag tänkte Jonte kunde ju sitta i vagn då om han behöver luft men orkar inte gå typ ;O)



Ja ja men vi hörs ju ;O)



Natti Natti,,

2010-03-19 @ 22:23:14
URL: http://null


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0