Denna eviga sjukstuga....

Jaha, Grabben har (peppar, peppar) hållt sej frisk och varit på dagis hela veckan, Gubben fick feber i söndags och hade sin första feberfria dag i fredags och då åkte jag dit... Idag har jag ingen feber längre men fruktansvärt ont i halsen och ut i öronen. Jag undrar när detta ska sluta.? Men men, tur i oturen så blev ju jag dålig när jag e ledig så jag missar inget i skolan.

Igår hade vi lite vårstädning i trädgården, dvs vi plockade undan alla sopor och Gubben var på tippen. Ser mkt trevligare ut nu!!! Lillfisen hade oxå näsblod för första gången sen vi åkte ambulans. Då var han bara 5 månader. Denna gången fixade vi det själva =o) Men det måste gjort ont. Han dök ner i en tunna och slog i både läpp och näsa i kanten. Men han är en tuffing, det var väldigt ledsamt i några minuter men sen var allt lugnt igen.
Min lilla Mamma var förbi oxå men lite piller och tabletter till lilla ynkliga mej =o) och hon hade varit hos Mormor som hade skickat med Påskägg till Lillfisen. Sen var han dag gjord.



 


Påskkaninen fick åka gräsklippare


Nya dojjor från Farmor



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0