Här e godingarna


Måste ju bara poängtera att de hade hjälm på sig sen när de var ute och körde... båda två!!

Jag satt ju och pysslade med julkort och bröllopsfoton för lite sen och nu har allt kommit =o) Julkorten har jag t o m skickat så de borde trilla in hos folk nu i dagarna. Och korten från vigseln gjorde jag så här med...



Blev bra tycker jag =o)

Har även fått en jättemysig tavla i bröllopspresent av Stefans bestmans tjej, Therese.

Den fick en hedersplats på väggen i sovrummet =o) Verkligen jättefin och väldigt uppskattad!!

I morgon är jag åter igen arbetslös och ska fira detta med ett besök på Arbetsförmedlingen.. kul kul. Sen blir det julklappshandel med Mamsen inne i den stora staden =o) Trevligt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0