Kaffe och Berocca

Japp, det var en sån natt så man får starta dagen med kaffe och Berocca för att kunna hålla ögonen öppna... Men det är smällar man får ta för sina goa barn. Inatt var det Nicolas som höll både mig och Stefan vakna. Tur att Stefan inte sitter framför en dator hela dagarna på jobbet för då hade han haft avtryck från tangenterna i pannan idag.

I helgen har vi gjort allt och ingenting. Stefan och hans pappa och härjat med huset och har kommit jättelångt!! Jag har fått umgås med både Mamma och storebror...

Jag, barn och hund har varit ute och plockat svamp, som det för övrigt finns i överflöd här i skogen


 och vi har oxå städat och tvättat lite...

Nico har fått tand nr 2!! och har bytt ut liggdel mot sittdel i vagen...



Stora killen!!!

I lördags startade jag dagen på ett helt underbart sätt. Mamma skulle komma ut på frukost kl 9 och Nico hade ätit och somnat om redan kl 7 så jag tog Ronja och promenerade Gredeby runt...





Det var bara 2grader ute men med mössa och lagom mycket kläder så kunde man inget annat än att njuta....



Kommentarer
Anne

Hej

Tycker faktiskt att hösten är rätt underbar med sina klara, friska dagar.



Tyckte nog allt att det var en Maine Coon..;-)Jag hade en "liten" kille på 12 kilo som gick om kring här hemma. Han flyttade sig inte för någon..:-) vi valde just den rasen för sitt hundlika beteende och lite udda sovvanor. Han älskade att sova i diskhon eller i fruktskålen. Om någon tog sig ett bad fick man se till att hå badrumsdörren stängd annars fick man sällskap av en pälsboll i badkaret..:-)



2011-09-21 @ 19:37:03
URL: http://flimmerochflummer.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0