Positiv vs Negativ

Det är helt klart höst ute....

O hur vackert det än kan vara så har jag svårt att komma undan höstdeppigheten... Det är jättejobbigt. Försöker se något positivt i allt men det negativa tar alltid överhand. Det är väl för att det negativa känns mer... suck!!

Men ni ska få slippa det negativa och få se allt mitt positiva istället...

Idag blåser det rejält och regnet hänger i luften.... önskar att man bara kunde krypa upp i soffan med filt, en kopp kaffe och en bra bok... meeen det får förbli önsketänkande...



Kommentarer
Anki

Kom hit så deppar vi lite ihop tjejen..ler

Jag har ju haft lillprinsessan med mamma här några dagar o nu blev de så tyst o kallt på morgonen när de for hem till Blekinge igen...snyft.

Oj vad jag längtar dit ner igen!!!"

Vilka underbara bilder på pojkarna. Livets största positiva ting - barnen!!



Kramiz Kramiz

2011-10-26 @ 13:58:20
URL: http://anki-nilsson.blogspot.com/
Anki

Vänta här nu - menar du att jag är gammal?? fniss..ja men jo, jag skulle ju faktiskt kunna vara din mamma, min Stefan (inte din) är ju några år äldre än du, så så klart minns du inte mycket av 1981, men du fanns varjefall!!

Skriv nu upp alla priser i barnens böcker så du minns dem om 30 år..fniss.



Go helg på sig.

Kramiz

2011-10-28 @ 10:22:35
URL: http://anki-nilsson.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0