Öppen Förskola

Idag har Nico och Iris varit på Öppen Förskola. De var väl kanske inte riktigt medvetna om varandra men jag tyckte det var väldigt trevligt.

PlayDate =o)



Extra trevligt var det ju just för att Linda och Iris var med. Vi har knappt sett varandra sen bebisarna kom. Men jag hoppas det blir ändring på det nu. Vi ska ha fikadate nästa vecka oxå =o)

Igår var min lilla Mamma här och bjöd oss på mat. Med sig hade hon en magnet med en bild på som passar in på vår katt Simpson just nu. Vi har ju som sagt fåglar med ungar i vår holk på tomten.... hmmm



I tisdags gjorde jag ett nytt försök med Nico i bärsele och helt plötsligt tyckte han att det var helt ok... somnade t o m =o) de andra gångerna som jag har provat har han bara blivit förbannad men skam den som ger sig... Känns skönt att ha ett alternativ till vagnen när man ska ut med hunden.

Denna veckan är det Nico som har fått vara måltavla för kameran för Jonte har tycket att det har varit roligare att ta kort än att vara med på kort =o)

Nybadad och finkammad

Lek o Bus i nya gymmet

åh så tycker Stefan att denna bild ska visas så att det syns hur långt de hann med taket förra helgen =o)

Snart är det helg igen och målet är att iaf den ena sidan ska bli klar....

Löser de säkert ;o)



Kommentarer
Linda "Grannen"

2011-05-30 @ 13:35:04
Anonym

Blev knas innan jag skulle ju skriva ngt oxå hihi ;0)

Ville bara säga att det var trevligt att träffas :0)

Och jag tycker vi fikar i morgon vore trevligt! =0)

kul att du kan börja använda Babybjörnen nu kan vi gå på promenadi skogen me ju ;0) ha det gott nu,,

Kramar

2011-05-30 @ 13:39:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0