Maj maj måne jag kan lura dig till Skåne!!??

Det blev en tripp till Skåne i söndags för ÄNTLIGEN har vi hittat en trappa... JIPPIE!! Den fanns i Helsingborg så Jag, Stefan och Nicolas tog en roadtrip och hämtade hem den. Jonathan var hemma med Farmor för vi tyckte det var synd att han skulle behöva sitta i bilen så länge.

Valborg firade vi hos grannarna. Det blev majbål och grillat. Fast vi åt inte. Jonathan var ganska sliten så när klockan närmade sig åtta var det dax att röra sig hemåt. Men vi hade mycket trevligt. Skönt att bara få komma hemifrån lite och träffa andra människor i sin egen ålder =o).

 



Kommentarer
Anki

Vänta här nu - hade inte ni eldningsförbud..fniss.

Men nu har ju vintern o snön kommit igen..urk

Grattis till trappen, men när får jag igentligen se lite bilder på huset...fatta att jag är nyfiken som få..skratt.

Fina bilder på alla glada barn o vuxna.

Kramiz Anki

2011-05-04 @ 07:22:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0