aj aj... vilken dag

fy vad jag har haft ont idag... i nacke, rygg och axlar. Det har hänt något i nacken som gör att det sticker och domnar ut i armarna. Jag kan knappt vrida huvudet åt höger och kan inte lyfta armarna över huvudet. Jättespännande att försöka tvätta håret när jag duschade =o)  Inte heller så underhållande att kånka på Nico i bilstolen. Många konstiga vinklar och dumma lyft när man ska i och ur bilen. Attans vad otränad man är. Jag hoppas verkligen att det "bara" är någon form av överansträgning och att det sitter i musklerna och inte i skelett eller leder. Jag blev lite nervös när jag var ute med hunden och hade Nico i vagnen för då började jag skaka i armar och ben när jag skulle upp för en backe. Och så bara snurrarde det i huvudet... läskigt. Var så illa att jag ringde och skrämde upp Stefan med att jag inte visste om jag tog mig hem utan att svimma... Så han fick ringa och kolla så jag var vid medvetande med jämna mellanrum... Tur man har vetekudde... Tror att det är lite bättre nu ikväll... eller så börjar jag vänja mig vid smärtan =o)

Helgen har varit bra och händelserik =o) I lösdags var Stefan iväg med pojkarna och träffade sin kusin. Han har inte sett Jonte sen julen 2007 och inte sett Nico alls så det verkade vara ett uppskattat möte. Jonte tyckte iaf det var jätteroligt att få träffa "Fabror Håkan".

och Nico fick bekanta sig med Gamla mormor Gunni

Själv var jag hemma och städade under tiden och efter lunchen så tog jag pojkarna med mig hem till lilla Mamma och firade Mors Dag med henne =o)

Nico var faktiskt vaken en hel del men till slut så blev han bara för trött och då var det ju tur att jag hade med hans goa fäll =o)



Bullfika och lek blev det och Jonte var även modell för nya strandmodet ;o)
(present till Nico från Momomo)



Igår var det ju Mors Dag och jag blev uppvaktad med fina rosor av min pojkar. Sen packade vi in oss i bilen och for till Kristianstad. Jättemysig utflykt med lite shopping, lite mat och mycket lek =o) Var inte hemma förrän kl 19:30 och då hade båda barnen somnat i bilen. Tyvärr blev det inga bilder från dagen för jag hade inte telefonen på mig.... klantigt =o)

I morgon är det dagis för Jonte och jag och Nico ska träffa Linda och Iris. Hoppas på varmt och mysigt väder så det kan bli en kaffe i det gröna =o)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0