Mysig onsdag...

Idag har vi haft det mysigt och varit på vift en runda oxå =o) Jonathan har visat upp sin Lillebror på Pappas jobb och sen var vi och handlade.

Det har inte riktigt gått in att vi är en familj på 4 personer. Typiskt Svensk kärnfamilj =o) För 5 år sedan hade jag gapskrattat om någon sa till mig att år 2011 så har du 2 barn, är gift och har en våning till på huset. Och jag som inte tycker att det händer någonting...

Idag är dagen med stort D för våra grannar. De är beräknade att föda idag.... tyvärr så har det inte dragit igång än men Vi håller tummarna för att det gör det SNAART!! Lider värkligen med stackars Linda som är allmänt obekväm nu. Tro mig vännen, jag vet hur du känner dig... jag vet PRECIS hur du känner dig =o) Och nyfiken är jag oxå, blir det en Nils eller en Iris??

Dagsfärska bilder på mina Grabbar =o)

 

Måste oxå visa en bild på Nicolas som jag tog för att skicka till vår kära granne Linda. Hon hade nämligen sytt en jättefin mössa till honom och jag tänkte att det kunde vara kul att klä på honom mössan och skicka ett kort för att visa vår uppskattning.... o då lyckas jag med denna bilden som fick mig att vrida mig av skratt =o)

Tror han tycker om sin mössa =o)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0