Fullt upp med att göra allt och ingenting

Nu är det ett tag sedan jag var här... kan nog bero på att min kära man har semester och vi faktiskt umgås.... nääääää, inte då. Det beror på att jag har fallit för grupptrycket och skaffat mig en smartphone!! De ni =o) Men jag kan ju inte vara så vanlig som min man och ta en IPhone utan jag har numera en Sony Ericsson Xperia Arc. Men det är modernt nog för att vara jag =o) Och nu är det ju så att jag inte riktigt kan med min nya telefon så därför har datorn blivit liggandes och det har pillats en hel del på den där pekskärmen. Fina bilder blir det iaf för kameran i den är mycket bättre än den andra. KUL!

Uppdatering av mina goa barn:

JONTE:

har badat i havet

har byggt sandslott

har varit på "Tossia" för 1:a gången

har åkt Axel tur och retur



har skrivit hela sitt namn för 1:a gången

har haft lekdag med kusinen



har badat i morfars pool

och lekt med fingerfärg

NICO:

väger numera 8530g och är 67,5cm lång



tycker fötterna är fantastiskt roliga att leka med

har rullat över från mage till rygg för 1:a gången



har suttit i sin matstol för 1:a gången



har varit (sovit) på "Tossia"

och fick oxå vara med på fingerfärgsmålningen (fast med fötterna)




Idag är det fredag och det ska mysas med tacos ikväll. Och nu ska jag och Jonte ut och se hur det går för Stefan och svärfar som sätter in förnster på övervåningen =o)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0