Vad tomt det blev....

Världens bästa 3-åring har nu åkt iväg på minisemester med Farmor till Öland och det var konstigt vad fort det blir tyst och tomt.... särskilt när Minimannen ligger och sover. Men jag hoppas att de får det toppenbra och mysigt. De ska sova på vandrahem uppe i Böda hamn och ikväll ska de upp till Ivana och barnen i stugan och grilla. Härligt härligt. Jonte kan behöva en paus från sin Mamma och Lillebror en stund.
Så vad ska jag hitta på då... måla och städa i Nicos sovpauser kanske =o) I eftermiddag ska jag iaf försöka ta mig ut till Elgiganten när Stefan slutar och kolla på ny tvättmaskin. Vår har pajat och alla som har eller har haft småbarn vet ju beroende man är av sin tvättmaskin... inte kul. Får fylla upp bäcken med vatten och sitta där och banka tvätten som de gjorde förr i tiden... kommer att gå åt mycket vatten med tanke på att bäcken fortsätter ut i skogen... ingen bra idé. NEJ! Det får bli en ny maskin... blir nog billigare i slutändan (slutrumpan..hihi)

Nu ska jag gå igenom korten i mobilen så jag passar väl på att slänga in lite här oxå... som vanligt =o)

Wämöparken med Mormor


Viktigt kusinmöte... hemma hos Momomo

Med Nalle Puh som vittne utsåg de Nico till ordförande inför nästa möte...

Nico passade även på att gosa med Morbror Tommy

Simlektioner i Emmahultasjön

Simlektioner på Tallholmen

...under tiden hade Nico egentid med sin Stampe i skuggan, Mysigt värre...

Fika, lek och mys med Mormor

ojdå, så många kort... får fortsätta en annan gång...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0