Kidnappning av Farmor!!

HeHe.. Inte så illa som det låter. Svärmor har fyllt år och istället för present så drog vi med henne på söndags lunch/fika på Café Utkiken och sen blev det en promenad i Wämöparken.
Vi hade verkligen vädret med oss det var riktigt skönt att sitta ute och äta...

Det har jobbats på huset oxå i helgen!!!





Jodå, alla har hjälpt till..... mer eller mindre =o)

Just nu känns det som om det aldrig kommer att bli färdigt men det går faktiskt framåt. Jag brukar alltid tänka: "undra hur det ser ut nästa år vid den här tiden"... för tänker man på hur det såg ut förra året vid den här tiden så har det ju hänt hur mycket som helst... o då känns det positivt igen. Dessutom så har jag en fantastisk svärfar som lägger nästan all sin lediga tid på vårt hus och det gör ju att även om vi själva inte ens har varit hemma så har det hänt lite till på huset när man kommer hem. Det är en helt ovärdelig hjälp vi får där.



Ibland önskar jag att man tänkte lite mer som man gjorde när man var barn. När man kunde ligga så här:

...utan att tänka "ARHHH FÄSTINGAR!!!" och inte heller bry sig om att man inte har två likadana skor på sig.... jag e så avis =o)



Kommentarer
Anki

Jösses jag har ju missat dina husbilder...som jag väntat så på!! (:-

Vad fint de blir..oh du..jo de blir klart, jag var också tveksam men vi har satt vår stämpel nu FÄRDIGT!! ja ja, några lister men de e ju lugnt.



De där är mycket trevligare när man fyller år, bli uttagen på en god fika med sina nära o kära än paket...

Kramiz

2011-08-25 @ 10:07:36
URL: http://anki-nilsson.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0