Allt upponer....

Vilken vecka, jag är glad att det är sista vardagen i morgon. Allt har varit upponer. Lillfisen har varit sjuk och hemma t o m idag, Gubben har varit hemma från jobbet och i skolan har det varit en riktigt dålig stämning. Jag känner mej helt utsliten... inte fysiskt men psykiskt. Jag är helt j-la slut. Skolarbetet stiger mej över huvudet vilket inte gör saken bättre. Jag känner mej fruktansvärt otillräcklig och värdelös. Det är en jobbig känsla.... o dessutom bilr jag väldigt gnällig =0)

I morgon ska lillfisen till dagis, Gubben till jobbet och jag ska lämna in en hemuppgift i matten som faktiskt är färdig!!! Sen blir det lite plugg i samhäll med en kurskamrat. Kvällen hoppas jag på att den blir i soffan med god mat och Lets Dance.... håller tummarna för det.

Djupt andetag och nya krafter inför helgen... ska ju faktiskt jobba på Lördag... ska bli kul!

Löjliga familjen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0