De e Freeedag!!!!

Idag e det fredag och förhoppningsvis sista provet på läääääänge. Nationellt prov i engelska, sen e det klart. Matten gick inget vidagre igår så jag hoppas verkligen inte att jag måste komplitera. Jag mådde verkligen skit när jag satt där och försökte vara smart. Helt igenkorkad i näsan och hostade och störe alla andra. Kan inte påstå att jag e bättre idag men jag försöker kurera mig med alvedon, frukt och vitaminer. Har även köpt halstabletter som förhoppningsvis underlättar när jag sväljer. Ja, ja, nog gnällt. Det är ju ändå Fredag!! och allt vad det innebär.... dvs Tacos =o) Jonte somnade i bilen igår kväll redan tjugo i sju så han har sovit utan både nässpray och vicks och helt utan problem oxå. Inget hostande eller snörvlande... vågar man hoppas på att han är på bättringsväg?? Han mage har ju stökat en del på sista tiden oxå vilket i sin tur har sört hans sömn men igår så kom det på pottan!!! Min stora kille!
Blev ett konstigt inlägg idag =o)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0