v 12

Nu är det väääldigt länge sedan jag skrev något här. Har varit lite mycket den senaste tiden kan man väl säga.
Jobbet har ju tagit sin tid och så har vi varit på vår Ölandssemester =o) Det blev både djurparken och lådbilslandet som vi planerade. Tyvärr var det ingen rolig stämning på vår favoritkamping så vi kortade ner det några dagar och åkte hem lite tidigare än planerat. Lillfisen var inte riktigt ok heller utan hade problem med blåsor i munnen och svårt att komma till ro på kvällen. Och sömnbrist i kombination med blåsor blev något grinig. Men men. Vi hade det bra ändå och han fick ut mycket av våra utflykter. Spenderade faktiskt en stund på stranden oxå och Lillfisen är ju helt galen i vatten. Mycket roligt!!

Nu är jobbet slut och skolan har börjat. Denna terminen har jag blandat undervisning på plats med distanskurser. Svenskan och Matten fortsätter jag med ute på skolan för där känner jag att jag behöver en lärare framför mig. Därimot Engelskan tar jag på distans tillsammans med Datorkunskap och Företagsekonomi. Ska bli spännande. Det viktiga är att jag fixar självdisiplinen och verkligen pluggar när jag är hemma. Än så länge går det bra men det har ju bara gått en vecka =o).

En annan rolig nyhet är att Lillfisen ska bli storebror!!! Jag är nu i v12. Har varit på mitt första MVC-besök idag och fick en jättegullig barnmorska. De skickar mig på läkarbesök denna gången oxå eftersom vi har hjärt och kärlkrampsproblem i familjen. Det visade ingenting förra graviditeten men det är så skönt att de kollar upp det iaf. Plus att jag får chansen till ett extra ultraljud som jag ville.

Lite bilder från sommar och semester!!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0