JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!! VG på SH-provet!!!!!!!

Det trodde jag aldrig, jag var helt övertygad om att jag hade misslyckats totalt med skrivningen och skulle få skriva om.... men icke!!!! Det blev inte bara Godkänt utan VÄL Godkänt =o) Det var en riktigt skön lättnad.

Just nu är det väldigt mycket i skolan. Bara denna veckan har vi haft uppsatsskrivning i 5 timmar, muntligt nationellt prov i eng, inlämningsuppgift i SH -kommunen och intensiv genomgång på matten inför provet på måndag. Det märks att terminen börjar ta slut. Det är väldigt mycket vanliga prov och inlämningsuppgifter och uppe på det alla nationella prov. Bara engelskan har tre nationella prov. Dessutom ska jag ha läst och resenserat två böcker innan 20:e Maj. En på svenska och en på engelska. Suck, vad trött jag blev =o)

Över till något roligare. Jag har äntligen fått tummen ur och målat Lillfisens säng. Ja, han hjälpte till själv oxå. Han fick en typ av växasäng av Farmor och hennes Mor i vintras. Men den var i lackad furu så vi bestämde att vi skulle måla den vit innan vi satte in den i hans rum. Sen har vi gått och väntat på plusgrader så man kan måla utan att den blir förstörd men det är ju fortfarande minus om nätterna så nu lånade vi Pappas garage och fick det gjort. Jag kan väl inte skryta med att det blev felfritt utan rinningar och så men Lillfisen är jättelycklig över sin STORA säng. Tack så mycket Farmor och Gunni =o) Och tack även till Mormor som hjälpte till att sätta ihop den.

Träningen har det varit lite slappt med denna veckan. Jag var på Stepstyrka i måndags men sen har det varit mycket skola som har gått före. I morgon hoppas jag på att på plats på Zumban så det iaf blir två dagar denna veckan.


Mormor och Farmor förser Lillfisen med så fin kläder


 

Pojkar och deras leksaker




Plockar blommor till Mamma... min Goding






klart man drar sitt strå till stacken =o)



o så det slutliga resultatet



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0