fint väder blev det =o)

och kaffe i det gröna =o)

Efter en lite stökig morgon tog jag promenaden ner till GrannLinda och Iris. Solen sken så det blev kaffe ute. Jättemysigt!! Det var verkligen behövligt att få umgås och prata en stund. Lilla Iris var vaken när vi kom dit =o)

Det var inte Nico....

 

Men Iris var trött så det tog inte så lång stund innan hon oxå sussade

hi hi.. vagnsparkering för Quinnyvagnar =o)

Hundarna var faktiskt oxå lite slöa i värmen...

Tack Linda för en trevlig stund i solen =o)

Eftermiddagen tillbringade jag oxå ute, fast i min egen trädgård med barnen... Nico tog en lur medans Jonte hoppade på studsmattan och lekte med vatten. Helge var oxå med ute och den lilla skitgrisen hittade nått vidrigt att rulla sig i så det blev till att bada honom när vi kom in. Och när man ändå höll på så fick Jonte och Nico oxå bada =o)

Nico invigde sin nya grodhandduk

I morgon är Jonte hemma med mig och Nico och det är sista arbetsdagen för Stefan denna veckan. Mycket trevligt!

 



Kommentarer
Linda "Grannen"

Tack själva för ni kom förbi alltid lika mysigt!! :0)

Måste vi göra om här i veckan tycker jag! =0)

Kramar från mig och Iris,, =0)

2011-06-06 @ 16:38:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0