Onsdag = Vin, Ostbågar & Gray´s Anatomy

Så brukade mina onsdagskvällar se ut.... men, min övertrötthet gör att jag inte vågar ge mig på vinet och mina munsår gör att det inte är någon bra idé med ostbågar.... Men Gray´s kan jag se iaf =o)

Idag har jag och mina barn vandrat över gatorna inne i den stora staden!!! (Nico vandrade inte så mkt men han va me) Vi shoppade lite och åt glass. Sprang på Emily, till Jontes stora lycka, och Momomo. På väg ut från stan gjorde vi studiebesök på Svärmors jobb. Stolt Farmor fick visa upp sina pojkar =o)

När vi kom hem igen var det dax för mat för Nico och sen ville Helge ut. För att kunna ge oss ut i lite mer terräng så tog jag Nico i bärsele.... och då kunde jag ju oxå prova dagens inköp

Störtläcker solhatt så man slipper bränna lilla huvudet och så får man ingen sol i ögonen =o)

Till middag blev det grillat med potatisgratäng och grönsaker.... riktigt smaskens. Det var lite kul att se Stefan grilla för gasen till den stora grillen är slut så det blev campinggrillen som kom fram=o) Fast det smakar faktiskt bättre med kolgrillning...

Imorgon är det söndag... fast det är torsdag... men ändå söndag. Det betyder att de flesta är lediga och ingenting är öppet... men fint väder ska det bli!! Får se vad vi gör av den dagen =o)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0