Tillbaka igen

Nu har vi fått tillbaka nätet igen... ÄNTLIGEN!! Det är verkligen tur att jag inte går i skolan längre för då hade det varit riktigt tufft att komma ifatt sig nu. Men som tur är så gör jag ju inte det.

Det har väl egentligen inte hänt så mycket sen jag skrev sist. Jag och Jonte försöker hitta på lite bus när vi e lediga men just nu har han haft massa feber igen så helgen har varit stillsam för hans del. Idag är han dock feberfri och var fortfarande när han la sig så jag håller tummarna för att det är på rätt håll nu.

Tänkte jag kunde visa vad vi hittat på den sista tiden =o)

Mysiga fikastunder med Mamma/Mormor



Yttligare ett besök på Marinmuset... så Stefan oxå fick följa me



Utelek hemma



Lekstund på Stumholmen efter fika hos Mormor/Momomo



Besök på stadsbiblioteket



Utnyttjat världens bästa lekplats..... vår skog



Filmstunder



Mer utelek hemma, man vet inte hur bra man bor egentligen



Vid sämre väder får man leka inne



Tillbaka på stumholmen igen, denna gången med Kusinen Millie och Morbror Tommy, efter fika hos Mormor/Momomo



Och sen blev han sjuk... inte mycket ork i honom här



I morgon har jag bestämt att det ska bli en bra dag, om jag har den inställningen när jag vaknar så kan det väl inte bli fel. Ska försöka städa av lite och åka och handla med Jonte. Med lite tur är det fint väder så vi kan vara ute lite oxå. *hoppas hoppas hoppas*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0