1:a dagen över tiden..... grrrr

Smulan skulle varit ute igår.... men icke!! VÄLDIGT frustrerande....

Men med huset går det framår =o) här är veckans jobb:

Detta var en konstig syn att komma hem till


Dag 2... tur med vädret än så länge





Dag 3



Dag 4



Stefan lite lagom frustrerad när han bara får hjälpa till och inte bestämma =o)



Men här är någon som alltid e lika solig!! tja, nästan iaf




Det fortsätts att byggas på Måndag och då ryker bredbandet igen. Men jag hoppas ju på att jag ska ha annat att göra än att sitta vid datorn ändå... hjälp mig nu att hålla tummarna för att Smulan ska vilja komma ut.......



Kommentarer
Anki

Oj nu har de hänt massor med huset ju oh så Niger jag djup och gratulerar till lillpojken...ett söndagsbarn...härligt. De var ingen liten kille du, en rejäl grabb o lik Jonte till max. Hoppas Jonte är glad nu när han fått en lillebror att busa med.

GRATTIS GRATTIS.

Kramiz Anki

2011-03-13 @ 14:21:20
URL: http://anki-nilsson.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0