Klibbigt....

Det är nog den bästa beskrivningen på dagens väder.... klibbigt. Det hade behövt regna och åska lite och med min vanliga tur så kommer det säkert till natten så jag inte får en blund.... Det har varit väldigt varmt de senaste dagarna och luftfuktigheten är väldigt hög. Kan man se för Nicos lugg är lite extra yvig...

I onsdags fyllde min lilla Pappa år och det bjöds på grillat och god tårta. Vädret var toppen och Jonte lyckades övertala sin Morfar att bada i poolen. Han är mer vild än tam när det gäller vatten (Jonte alltså) och hade väldigt roligt!!

Här är lite annat kul från veckan:

Fika hos

och där hittade Jonte en ny inneboende i deras "vinkällare"

"oss bröder emellan"

kul på hjul med pappa

lunchfika i egen trädgård

ny uppskattad leksak

o lite andra mysbilder på barnen

I lördags bjöd grannarna till grillkväll. Jättemysigt!! Barnen lekte och hade kul och vi vuxna pratade en massa skit och åt och drack gott.

Det blev glass till efterrätt =o)

Nico sov jättegott hela eftermiddagen och kvällen.... men när vi kom hem (ca kl 23) DÅÅÅ kan man se ut så här:

och så ska man vara vaken i 2 tim oxå =o) Skrotunge!!



Kommentarer
Anki

Jösses vad söt han är Nicos!! Mamma upp i dagen. Sitter han redan själv?? Vår lillprinsessa sitter med stöd..men han ser ju ut att sitta helt själv!!

Oh den granna stolta storebroden, man redigt ser hur de lyser bus o rus i hans ögon..(:

Massa fina bilder!! De e gott med sommar, när man kan vara ute "mer" utan massa kläder o halsdukar.

MEN..hur går de med huset - jag är ju så nyfiken så jag nästan spricker!!

Kramiz Anki

2011-07-06 @ 09:35:04
URL: http://anki-nilsson.blogspot.com/
Anki

Jo glömde...vi var nere i helgen o ja de var rätt klibbigt väder...men vi slapp regn o åska..jippi!!

2011-07-06 @ 09:36:11
URL: http://anki-nilsson.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0