Trevligt besök på MVC

Har varit på kontroll på MVC nu och det kändes kanon. Inte ökat nått nämnvärt i vikt, blodtrycket var perfekt, livmodern växer och följer sin kurva precis som den ska, Smulan ligger redan i rätt läge med huvudet neråt och hjärtljuden låg på 136 (pojkslag!!!!!) Allt såg toppen ut och sammandragningarna som jag har och har haft var inget att oroa sig över utan jag kunde röra på mig som vanligt och bara lyssna på kroppen när den säger ifrån att jag ska ta det lugnt. Kunde ju inte vara bättre =o)

Jonathan hade haft det bra på dagis idag och det hade tydligen serverats någon god soppa för han hade ätit 3 portioner!! Det är roligt att han trivs och att han och hans bästis har samma tider. I morgon är han ledig så jag hoppas på fint väder så vi kan vara ute och leka.



Kommentarer
Anki

Skönt att allt är som de ska o att man inte växer för mycket i vikt..hihi.

Du kan vara lugn, lillkillen o jag är bästisar igen. Han var så ångesfull o kelen i går kväll. Idag har han varit precis som vanligt. Inga skador tack o lov. De var 4 linor han gick igenom + grannens två. Jag har en dubbellinad i kors grind uppe brevid stallet på baksidan, de var där han sprang igenom när snön föll förmodligen. Han mår bara bra men börja bli lite tjock, till skillnad från dig o han är ju inte äns med föl..hihi.

Vår enda kille på gården nu ju.

Kramiz

2011-01-12 @ 17:48:03
URL: http://anki-nilsson.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0