Sjukstuga och Marinmuseum

Då var det de vuxnas tur att bli sjuka. Värst utsatt är Stefan... som vanligt. Jag har känt mig krasslig ända sen Jonte var hemma med feber men det verkar inte riktigt bryta ut mer än att hostan är tillbaka och näsan rinner. Stefan därimot åkte hem tidigt från jobbet idag och har runt 39 i temp. Han har yrat massor i natt och snarkat en hel del men har iaf fått sova lite. Det är mer än vad jag kan skryta med. Det börjar bli ganska många nätter utan sömn nu och det tar en hel del på en. Jag kan inte påstå att jag är någon solstråle direkt men man gör så gott man kan.

Idag t e x så har jag och Jonte varit i stan och hälsat på Momomo. Jonte har kommit på det smeknamnen till min Mormor. Tycker han är ganska fyndig faktiskt. Mamma var oxå där och hade köpt frallor... smaskens!! Efter fikan så åkte jag, Jonte och Mamma bort till Marinmuseumet och gick först en runda och tittade på allt. Men det slutade givetvis i barnhörnan. Jonte hade jättekul.









 

Perfekt onsdagsnöje =o)

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0