v 14

Så här kan ett foster se ut i v 14, precis där jag är nu. Det är ca 8-9cm långt mellan huvud och sjärt... Visst är det häftigt =o)

Idag åkte Lillfisen till dagis utan blöja!!!!! Han har heller inte haft någon på sig i natt. Han börjar bli så stor. Han har inte gjort något i blöjan om nätterna på minst 6 månader så det känns onödigt att ha någon på. Igår sa han att bebisen ska få hans blöjor =o)

Denna dagen har faktiskt börjat riktigt bra, jag hoppas verkligen att hela dagen blir sån. Förutom att Lillfisen är genomförkyld så verkade alla ganska utsövda och på bra humör i morse. Jag ligge lite efter med mitt skolarbete men det kan jag nog ta igen sen.

Igår var vi och bokade en liggdel till vagnen på BabyProffsen, ganska bra att precis ha jobbat där för Bossen dealar till bra priser utan att man behöver säga något själv =o) Jag är ingen person som räknar med att få rabatter eller kompispriser utan vill alltid göra rätt för mig. Men han fixade det ändå och det är ju väldigt tacksamt när man inte har kommit på hur man odlar pengar i trädgården.

I morgon är dax för fest!! Två fester för att vara exakt. Först 50års fest/kräftskiva och sen 30års fest. Det blir party hela dagen. Lillfisen ska vara hos Farmor och jag hoppas verkligen inte att han blir sämre men sin förkylning.... då känns det ju inte bra. Men jag ser iaf fram emot att gå på fest. Även om man inte får dricka så är ju jag sån att jag kan ha minst lika kul ändå. Kl fyra ska vi vara hos Pappa, det är hans fru som har fyllt 50, och äta kräftor. Sen går vi vidare till grannarna där mannen i huset har fyllt 30 och där skulle det bli exotisk planka... smaskens!! Hemma hos Pappa bli vi tydligen 33 pers men hemma hos grannarna har jag ingen aning om hur många vi blir. Alltid kul att träffa nya människor. Tro vi blir 3st som är gravida iaf så jag blir inte den enda om håller sig till alkoholfritt =o)

Nej, nu är det strax dax att köra till skolan.... tjao

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0