Sv prov och muntlig redovisning i eng

Japp, så började min dag idag. Men jag tror det gick ganska bra. Svenska provet fortsätter på torsdag, utredande uppsats, och då har jag tre timmar till på mig att bli klar. Ska nog bli bra.
Nu är det verkligen höst ute. Det blåser full storm och är bara grått och trist. Vet inte om det är vädret eller hormonerna som spökar men jag känner mig totalt motivationslös och allmänt deppig. Kan nog vara lite av varje.
Har gått in i v 17 nu och ultraljudet närmar sig med stormsteg. Exakt en vecka från idag. Jag tycker att jag känner fosterrörelser mer och mer om kvällarna nu och det känns ju bra att få lite livstecken.
Lillfisen gör massa framsteg hela tiden med både potta och sovstunder... han e så duktig.
Med de orden ska jag nog gå och lägga mig. Och tycka lite synd om mig själv. Önskar bara jag kunde komma på varför det är synd om mig.......



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0