STORT GRATTIS PÅ 6 ÅRS DAGEN!!!

"Lilla" snuttkatten fyller 6år

Idag är det åter igen fredag och som vanligt hänger jag inte med tiden som just nu bara rusar iväg. Nästa vecka är det höstlov och vi ska vara lediga alla tre =o) Jag har ifs läxor som jag måste göra men jag ska vara hemma iaf.

Samtal och möte på dagis har gått bra och allt verkar vara som det ska med Lilleman. Han sköter sig och är alltid glad. Vi påpekade att det finns ett par ungar som e lite dumma mot honom och de noterade det och sa även att de är medvetna om att det är en tuff grupp just nu. Men Lillfisen har hittat en ny bästis som är lika gammal som han och de har sååååå roligt ihop. Känns så bra för han har verkat lite ensam den sista tiden.

Ikväll blir det fredagsmys!! Skulle egentligen gått ut men min vän kunde inte få ledigt så det får bli en annan gång. Lite synd för jag hade verkligen sett fram emot att komma hemifrån för en kväll men jag ser fram emot i morgon istället när vi ska äta tacos med grannarna =o)

Nu är det matte som gäller.....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0