skolpropp

Idag känner jag att jag är riktigt trött på skolan.... ingen motivation alls. Det är så jobbigt när det blir så för jag kommer så långt efter. Det värsta är oxå att det spelar ingen roll om jag försöker sätta mig med läxorna för det går inte in iaf. Jag hoppas verkligen att vi får tillbaka matteproven i morgon och att det visar ett bra resultat, då kanske man blir lite peppad igen. På torsdag ska vi få svenskaproven men jag har inge höga förhoppningar om att det har gått så bra där. Jag tycker verkligen onte om att skriva uppsats.

Nej! Nog gnällt!!
Lilla "Smulan" är nu mellan 13 och 15cm lång mellan huvud och stjärt. Hörseln utveklas för fullt så stackarn kan nu höra min röst hela dagarna. Vikten är ca 280g. Coolt =o) Har inte känt så mycket fosterrörelser de senaste dagarna men lite är där iaf så jag ska väl inte bli orolig. Tänkte jag skulle ringa MVC nu i dagarna och se när det är dax för nästa besök. Har ju haft en hel del huvudvärk så det hade ju varit bra att kolla värdena ifall jag behöver järntillskott.

Lillfisen har haft Gosedjursfest på dagis idag. Han hade en känguru med sig. Det verkade som om de hade haft det roligt och han hade fått berätta för alla om sin känguru. Större delen av dagen hade de spenderat utomhus så han var väldigt trött när han kom hem. Somnade i famnen på Pappa redan strax efter sju. Lilla snuttungen.
Försökte mig på att klippa honom nu i kväll men det var lättare sagt än gjort. Fick åtminstone bort tofsarna från öronen =o) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

skogsmamma

Dagbok och spridda tankar

RSS 2.0